تامی کالدول، اسطوره سنگنوردی آمریکا و چهره ای شناخته شده در مجامع تخصصی سنگنوردی است که با صعودهای چشم گیر خود در سال های اخیر، سطح دیواره نوردی در جهان را به تنهایی ارتقا داده است. البته تامی تنها یک سنگنورد نبوده و به عنوان فعال محیط زیستی و حقوق مدنی بارها در مجامع جهانی و داخلی آمریکا حضور یافته و همواره تلاش کرده از جایگاه خود در راستای فعالیت های مثبت اجتماعی و زیست محیطی به نفع همه مردم بهره ببرد.

حالا و در اوج بحران شیوع کرونا در جهان و به خصوص در ایالات متحده، وی در یک پست اینستاگرامی با لحن تندی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داده و او را بدترین رئیس جمهور تاریخ خطاب کرده است. در ادامه متن پست اینستاگرامی وی را با هم میخوانیم.

” ما در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان زندگی میکنیم. ما برخی از بهترین مدارس، تکنولوژی، دانشمندان، نیروهای نظامی و غیره را داریم. ما ماه ها فرصت داشتیم که ورود این ویروس را پیش بینی کنیم. حالا چرا به مرکز شیوع تبدیل شده ایم؟ چرا ظرفیت بیمارستان های ما تکمیل شده و با کمبود مواجه شده اند؟ چرا دچار کمبود دستگاه های تنفسی ونتیلاتور و تجهیزات حفاظتی شده ایم؟ چرا امکان تست بیشتر نداریم؟ و تازه هنوز از اوج این بیماری فاصله داریم.

همه جوامع بشری به وسیله رهبرانشان شناخته شده، جهت دهی شده و به شدت تحت تاثیر قرار میگیرند. اما وقتی رهبر اینچنین کور است که حتی نصیحت های نزدیکترین مشاورانش را نیز نمی شوند، ما به دردسر بزرگی افتاده ایم. این پنهان نیست که من مدت هاست چنین دغدغه ای را بابت فاجعه تغییرات اقلیمی دارم، اما حالا فجایع در بازه زمانی بسیار کوتاه و فشرده ای در حال رخ دادن است. امیدوارم ما بتوانیم در انتخابات پیش رو این روزها را به یاد داشته باشیم.”

همچنین خانم امیلی هرینگتون از دیگر چهره های شناخته شده سنگنوردی و فعال در حوزه های اجتماعی عام المنفعه، در کامنت خود در زیر این پست از نوشته تامی کالدول دفاع و اظهار امیدواری کرده مردم آمریکا با شرکت در انتخابات پیش رو، مانع از ریاست جمهوری مجدد ترامپ شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.