امتیازات ده گانه دوبی‌سل برای کاربران

خرید از فروشگاه دوبی‌سل مزایای زیادی برای مشتریان به همراه دارد. در این قسمت به برخی از این مزایا اشاره می کنیم. البته باید توجه داشت که در دنیای امروز، و خصوصا در دنیای تجارت الکترونیک، قدرت مشتریان بسیار زیاد بوده و دستشان در انتخاب فروشگاه ها بازتر است. پس اگر مزیتی برای خرید از این فروشگاه در نظر گرفته شده هم به نفع شماست هم به نفع ما. ما به معامله برد-برد اعتقاد داریم!

1-    قیمت مناسب
یکی از مهمترین مزیت های رقابتی این فروشگاه قیمت مناسب محصولات است. زنجره تأمین در این فروشگاه بر پایه روش های بهینه و به روز علمی طراحی شده و اصلی ترین دلیل کاهش قیمت ها می باشد. همچنین استفاده از سیستم فروش الکترونیکی، بسیاری از هزینه های سربار در فروش سنتی را کاهش داده و به این خاطر استفاده از خرید اینترنتی بیشتر به سود مشتری تمام می شود.

2-   مشاوره رایگان
یکی از مهمترین امکانات این فروشگاه، مشاوره رایگان به مشتریان است. مشتریان می توانند به صورت تلفنی یا از طریق ایمیل، اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه های خرید تجهیزات یا اجرای برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی از مشاوران مجرب فروشگاه دریافت کنند.

3-  شفافیت اطلاعات
در کنار اطلاعات جامع درباره ویژگی های مربوط به هر محصول، اطلاعات جامعی در زمینه معرفی، کاربردها و مقایسه برندهای مختلف در رابطه با هر محصول در دسترس مشتری قرار داده می شود. این کار، فرآیند حصول اطمینان پیش از خرید – که یکی از معضلات خرید محسوب می شود – را تسهیل و تسریع می نماید.

4-    یک فروشگاه تخصصی در زمینه طبیعت گردی
بیشتر فروشگاه های اینترنتی، بازار هدف خود را گسترده انتخاب می کنند و از این طریق جامعه هدف مشتریان خود را افزایش می دهند. این امر جدا از مزایای تجاری، باعث عدم تمرکز کافی بر تنوع و کیفیت کالاهای عرضه شده در هر یک از شاخه ها می شود. دوبی‌سل با تمرکز بر حوزه طبیعت گردی، تلاش می کند نیازهای بازار این حوزه را به طور کامل پوشش داده و کیفیت محصولات عرضه شده را تضمین نماید.

5-   تضمین کیفیت و اصالت محصولات
کیفیت و اصالت برندهای کالاهای عرضه شده در فروشگاه دوبی‌سل توسط مدیران این کسب و کار تضمین می شود.

6-   بسته های تشویقی
خرید از فروشگاه دوبی‌سل هیجان انگیز است. هدایا و مزایایی برای مشتریان این فروشگاه در نظر گرفته شده که بعضی از آنها اینجا آورده شده است:
–         تورهای کوهنوردی و طبیعت گردی رایگان به صورت قرعه کشی ماهیانه
–         کالاهای اشانتیون برای کاربرانی که بیش از مبلغی خاص از فروشگاه خرید نمایند.
–         تخفیف ویژه برای مشتریانی که بیش از مبلغی خاص از فروشگاه خرید نمایند.
–         قرعه کشی و اهدای جوایز به صورت فصلی برای تمامی مشتریان فروشگاه

7-   روز مهلت مرجوعی یا تعویض کالا
مطابق قانون تجارت الکترونیک در ایران، کالا در صورت احراز وجود مشکل کیفیتی یا عدم همخوانی با سفارش مشتری تا 7 روز قابل مرجوعی است. همچنین تا 7 روز پس از خرید، مشتری اجازه دارد به هر دلیلی جنس خود را تعویض کند.
یک نکته جالب!” 7 روز مهلت مرجوعی یا تعویض کالا” یکی از قوانین تصویب شده در حوزه تجارت الکترونیک ایران است که برای تمام فروشگاه های الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی لازم الاجراست. اما برخی فروشگاه های معتبر، متأسفانه، از ناآگاهی مردم نسبت به قانون سوءاستفاده می کنند و اجرای این قانون را، که در اصل وظیفه آنهاست، به عنوان خدمات ویژه خود معرفی می کنند.
تذکر بسیار مهم: شرط تعویض این است که کالای خریداری شده به گونه ای باشد که قابلیت دوباره فروخته شدن به عنوان محصول نو را داشته باشد.
تذکر: در صورت وجود ایراد کیفیتی یا عدم همخوانی با سفارش مشتری، هزینه ارجاع به عهده فروشگاه خواهد بود. اما برای تعویض کالا، مشتری باید به دفتر ارتباط با مشتریان فروشگاه مراجعه کند و کلیه هزینه ها به عهده وی خواهد بود.

8-  روش های متنوع فروش
مشتریان فروشگاه دوبی‌سل در اینجا انتخاب های گوناگونی را در زمینه روش های خرید پیش روی خود می بینند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
–         خرید تک محصولی
–         خرید بسته ای ( bundling )
–         پیشنهادات ویژه
–         حراج های فصلی
–         خرید گروهی آنلاین
توضیحات بیشتر در مورد هریک از رویه های خرید در قسمت راهنمای سایت ارائه شده است.

9-   نظرات کاربران درباره محصولات
مشتریان این فروشگاه می توانند نظرات یا تجربیات قبلی خود را درباره استفاده خود از هر یک از محصولات، در فضای در نظر گرفته شده پایین هر محصول ارائه نمایند. این کار به دیگر مشتریان این امکان را می دهد تا اطلاعات جامع تری درباره محصول مورد نظرشان کسب کنند و از تجربیات کسانی که از آن محصول استفاده کرده اند، به طور مستقیم بهره مند شوند.

10- خبرنامه
بازدیدکنندگان با عضویت در خبرنامه، از طریق ایمیل در جریان جدیدترین اخبار سایت، حراج ها و پیشنهادهای ویژه قرار می گیرند.